Home Ā» SEA

SEA (search engine advertising)

Adverteren in Google, Bing en Duckduckgo?

SEA is het gebruik van de mogelijkheden om te adverteren in zoekmachines. Werken met Google Ads is daar het beste voorbeeld van. Je wilt dit misschien wel graag verbeteren, maar hebt daar dan wel hulp bij nodig. Het is slim om daar dan een specialist bij in te huren. Die weet waar de gevaren te vinden zijn. Bovendien kan op basis van de ervaring direct gericht worden gewerkt, waardoor het niet meer hoeft te kosten dan nodig.

Een goede SEA-strategie

SEA, ook wel Search Engine Advertising, is het adverteren in zoekmachines. Dat gebeurt op basis van de verzamelde data. Zaken die van toepassing zijn voor jouw onderneming worden allemaal benut. Zo kan je zorgen dat je de best mogelijke advertentiestrategie kan toepassen. Er gebeurt veel in deze markt en het is belangrijk om hier bovenop te zitten. Door de juiste strategie te kiezen, is te zorgen dat minimale kosten voor flinke omzetgroei zorgen.

Het benutten van de mogelijkheden

Om SEA en zoekmachine marketing goed uit te voeren, is het belangrijk om de mogelijkheden volledig te benutten. Denk aan het gebruik van scripts om de advertenties aan de juiste zoekwoorden te koppelen. Of denk aan het splitsen van campagnes om precies op maat te adverteren per zoekwoord. Ook is het mogelijk om na te denken over locatie biedingen, advertentieplanning en bieding per apparaat.

Waarom adverteren in zoekmachines?

Wanneer je iets zoekt op het internet, gebruikt je natuurlijk een zoekmachine zoals Google of Bing. Wanneer iemand zoekt naar jou product zal diegene ook gebruik maken van deze mogelijkheden. Jij kan hier op inspelen door jouw product of dienst op de juiste manieren en op het juiste moment te tonen. Neem vrijblijvend contact op en vraag naar de mogelijkheden voor jouw website!

1.
Direct zichtbaar

Direct zichtbaar in Google

2.
Relevante bezoekers

Direct relevante website bezoekers

4.
Meetbare resultaten

Direct meetbare resultaten

6.
Meer omzet

Direct meer omzet en nieuwe klanten

Wat onze klanten zeggen?

Lees wat onze klanten zeggen en ontdek ook zelf het effect van een krachtig webdesign

Webdesign Direct
Uitstekend
4.9
Gebaseerd op 15 recensies
beoordeel ons op
Fijn contact met Lorenzo. Samen met LowApp heeft hij keihard gewerkt aan ons Tech Matchers platform! Momenteel samen bezig aan onze SEA campagne. Wij gaan graag door met Webdesign Direct:)
Prima ervaring met Lorenzo voor de ontwikkeling van de eerste versie van onze Gifts website.
Snel contact, kennis van zaken en levert volgens verwachtingen.
Webdesign Direct helpt ons maandelijks met de SEO voor ons installateursbedrijf. Wij zijn erg tevreden met de eerste resultaten. Ze hebben ontzettend veel verstand van SEO en webdesign en het is fijn om hun om advies te kunnen vragen. Zeker een aanrader!
Zeer tevreden met de geleverde diensten van webdesign-direct. Ze hadden werkelijk waar een zeer goed luisterend oor voor de klant. Hierdoor zal al mijn wensen voor onze website tot uiting gekomen.Top bedrijf, ga zo door!
Erg prettige ervaring met dit bedrijf. Zijn duidelijk, laten precies weten wat wel en niet kan en natuurlijk niet onbelangrijk, de prijs is erg schappelijk.Hopelijk kan de site weer wat jaartjes mee šŸ™‚
Hele mooie website gemaakt, snel en goed contact. Aanrader!
Zeker een aanrader!
De naam zegt het al Webdesign Direct was direct een succes.
Top site laten maken door webdesign direct!
js_loader

Strategieƫn voor verschillende zoekmachines

Een voordeel van SEA met een expert verzorgen is dat er veel kennis in huis is. Zo zijn er strategieƫn voor verschillende zoekmachines te benutten. Dat kan bijvoorbeeld om Google Ads gaan, maar net zo gemakkelijk om Bing. He is daarbij altijd het doel om efficiƫnt te zijn. Om zo het maximale uit elke advertentie te halen in conversies, klikken en omzet.

Helemaal op maat maken

Het optimaliseren van SEA gaat nog verder. Aan de hand van de kennis van de data zijn algoritmes op maat te maken. Zo kan heel gericht worden aangesloten op de webshop en de behoeften die je hebt. Het is dan mogelijk om nog meer uit elke advertentie te halen. Waarbij je ook kijkt naar hoe je de potentiƫle klanten niet alleen lokt, maar ook aan je bindt.

Altijd blijven optimaliseren

Het opzetten van een SEA-campagne is niet klaar wanneer deze gelanceerd is. Daarna is het zaak om aan de hand van de informatie uit bijvoorbeeld Google Ads te bekijken hoe de campagne verder geoptimaliseerd kan worden. Zo worden bijvoorbeeld de titels verbeterd om de producten beter te laten scoren. Ook wordt bekeken of de landingspagina niet nog beter kan.

Analyseren van de data

Om SEA echt te laten werken, is het analyseren van de data belangrijk. Dit gebeurt niet alleen met de analysemogelijkheden van Google Advertenties, maar ook met verdere hulpmiddelen hiervoor. Daardoor is het mogelijk om heel veel data tegelijkertijd te analyseren. Waarmee het gemakkelijker mogelijk wordt om de strategie te verbeteren. Zo is tot op detail te zien wat de advertenties voor je doen en waar het nog beter kan. Dit kan tot op het niveau van elk afzonderlijk product, in elke fase van het proces.

SEA inzetten voor B2B

Het is belangrijk om te weten dat SEA ook B2B ingezet kan worden. Juist voor deze klanten kan het heel belangrijk zijn om de details te kennen om zo de strategieƫn bij te kunnen sturen. Het meten van de successen vanaf de offerte aanvraag tot en met de verkoop speelt een grote rol in de manier waarop zoekmachine marketing moet worden opgezet. Zeker in zakelijk opzicht is dit van grote waarde.

Geef jouw project de kickstart die het nodig heeft!

100+

Websites/webshops opgeleverd

10 jaar

Thuis in webdesign & SEO

1M+

Website bezoekers gegenereerd

Onze tools: