SEA (search engine advertising)
Adverteren in Google, Bing en Duckduckgo?
Een goede SEA-strategie
Het benutten van de mogelijkheden
Waarom adverteren in zoekmachines?
Wanneer je iets zoekt op het internet, gebruikt je natuurlijk een zoekmachine zoals Google of Bing. Wanneer iemand zoekt naar jou product zal diegene ook gebruik maken van deze mogelijkheden. Jij kan hier op inspelen door jouw product of dienst op de juiste manieren en op het juiste moment te tonen. Neem vrijblijvend contact op en vraag naar de mogelijkheden voor jouw website!
Direct zichtbaar
Direct zichtbaar in Google
Relevante bezoekers
Direct relevante website bezoekers
Meetbare resultaten
Direct meetbare resultaten
Meer omzet
Direct meer omzet en nieuwe klanten
Wat onze klanten zeggen?
Lees wat onze klanten zeggen en ontdek ook zelf het effect van een krachtig webdesign
Strategieƫn voor verschillende zoekmachines
Een voordeel van SEA met een expert verzorgen is dat er veel kennis in huis is. Zo zijn er strategieƫn voor verschillende zoekmachines te benutten. Dat kan bijvoorbeeld om Google Ads gaan, maar net zo gemakkelijk om Bing. He is daarbij altijd het doel om efficiƫnt te zijn. Om zo het maximale uit elke advertentie te halen in conversies, klikken en omzet.
Helemaal op maat maken
Het optimaliseren van SEA gaat nog verder. Aan de hand van de kennis van de data zijn algoritmes op maat te maken. Zo kan heel gericht worden aangesloten op de webshop en de behoeften die je hebt. Het is dan mogelijk om nog meer uit elke advertentie te halen. Waarbij je ook kijkt naar hoe je de potentiƫle klanten niet alleen lokt, maar ook aan je bindt.
Altijd blijven optimaliseren
Het opzetten van een SEA-campagne is niet klaar wanneer deze gelanceerd is. Daarna is het zaak om aan de hand van de informatie uit bijvoorbeeld Google Ads te bekijken hoe de campagne verder geoptimaliseerd kan worden. Zo worden bijvoorbeeld de titels verbeterd om de producten beter te laten scoren. Ook wordt bekeken of de landingspagina niet nog beter kan.
Analyseren van de data
Om SEA echt te laten werken, is het analyseren van de data belangrijk. Dit gebeurt niet alleen met de analysemogelijkheden van Google Advertenties, maar ook met verdere hulpmiddelen hiervoor. Daardoor is het mogelijk om heel veel data tegelijkertijd te analyseren. Waarmee het gemakkelijker mogelijk wordt om de strategie te verbeteren. Zo is tot op detail te zien wat de advertenties voor je doen en waar het nog beter kan. Dit kan tot op het niveau van elk afzonderlijk product, in elke fase van het proces.
SEA inzetten voor B2B
Het is belangrijk om te weten dat SEA ook B2B ingezet kan worden. Juist voor deze klanten kan het heel belangrijk zijn om de details te kennen om zo de strategieƫn bij te kunnen sturen. Het meten van de successen vanaf de offerte aanvraag tot en met de verkoop speelt een grote rol in de manier waarop zoekmachine marketing moet worden opgezet. Zeker in zakelijk opzicht is dit van grote waarde.
Geef jouw project de kickstart die het nodig heeft!
100+
Websites/webshops opgeleverd
10 jaar
Thuis in webdesign & SEO
1M+
Website bezoekers gegenereerd